خیلی گران است،در جواب چه بگوییم

خیلی گران است،در جواب چه بگوییم

خیلی گران است،در جواب چه بگوییم

خیلی گران است .یکی از مهمترین اعتراضاتی که ممکن است از طرف مشتری ایراد شود اعتراض به قیمت جنس شماست.و وقتی است که مشتری بگوید خیلی گران است

اگر مشتری به قیمت جنس شما اعتراض کرد موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • ۱-روی منافعی که محصول شما برای او دارد تاکید کنید نه پولی که دریافت می کنید
  • ۲-قیمت را با توجه به عمر دستگاه ،خرد کنید تا کم به نظر برسد
  • ۳-به مشتری نشان دهید که از بین انتخابهایی که دارد بهترین انتخاب را انجام می دهد
  • ۴-از قیمت صحبت نکنید تا زمانی که مشتری خود بپرسد
  • ۵-قیمت را با جنس گرانتری مقایسه کنید
  • ۶-بگویید دلایل خوبی برای این قیمت وجود دارد و سپس فوایدی که به مشتری میرسد را بازگو کنید.

 

هنر یک فروشنده این است که بتواند خریدار را متقاعد کند سود و فایده ای که از خرید محصول نصیبش می شود خیلی بیشتر از پولی است که پرداخت می کند.

فروشنده باید ترس خریدار را از شکست از او بگیرد.فروش ابزاری است برای خدمت به دیگران .

اگر بتوانید از تکنیکهایی که گفته میشود برای خدمت به دیگران استفاده کنید همیشه بسیار موفق خواهید بود.

تمرین

چگونگی پاسخ دادن به اعتراض مشتری در مورد قیمت را بارها تمرین کنید تا هرگاه به قیمت شما اعتراض شد به صورت ناخودآگاه بتوانید بهترین پاسخ را بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo