ارتباط با مشتری در اولین برخورد

ارتباط با مشتری در اولین برخورد

ارتباط با مشتری در اولین برخورد 

 

اگر قصد دارید در اولین برخورد ،ارتباط با مشتری به خوبی انجام شود به این نکته توجه کنید که  ابتدا ظاهر و در ادامه صدای شما تاثیر گذار است.
پس برای ارتباط با مشتری در اولین برخورد باید روی کارهایی تمرکز کنیدکه ظاهر شما را در ذهن مشتری خوب نشان می دهد.

 

 

سه نکته بسیار مهم برای ارتباط با مشتری در اولین برخورد:

۱-حالتهای روحی شما :

حالت های روحس شما مانند خستگی عصابانیت بی حوصلی ،
در صورت و چهره شما نمود پیدا می کند وباعث میشود مشتری از شما یک برداشت بد داشته باشد.

۲-کارتان را با علاقه انجام بدهید.

برداشت اولیه مشتری از ما بسیار مهم است .
ما با رفتارهایمان می توانیم باعث تقویت و یا تضعیف این برداشت اولیه شویم.
اگر نسبت به محصولتان هیجان نداشته باشید نمی توانید این هیجان را به مشتری انتقال دهید تا اورا متقاعد کنید از شما خرید کند.

 

۳-میزان تاثیر پذیری مشتریان ازشما

 

customer-orientation2

 

  • ۵۵٪ظاهر شما روی مشتری تاثیر می گذارد
  • ۳۸٪گفتار شما روی مشتری تاثیر می گذارد
  • ۷٪ محتوای صحبت شما روی مشتری تاثیر می گذارد

 

با توجه به این نظریه می فهمیم که ظاهر افراد بیشترین تاثیر را روی دیگران دارد.
بنابراین اهمیت ظاهر ونحوه بیان شما بسیار مهم است.ربان بدن بیشترین نقش را در اثر گذاری روی مشتریان دارد.

در مقالات بعدی نکات کلیدی که با رعایت آنها می توانید به راحتی بر مشتری خود تاثیر بگذارید بیان خواهیم کرد.

 

 

پیشنهاد می کنییم از این مقاله هم بازدید کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo