۱۴تفاوت  کوچک که نتایجی بزرگ در افزایش فروش شما ایجاد می کند

۱۴تفاوت  کوچک که نتایجی بزرگ در افزایش فروش شما ایجاد می کند

۱۴تفاوت  کوچک که نتایجی بزرگ در افزایش فروش شما ایجاد می کند

 در مقالات قبلی گفتیم که زبان بدن و صدای شما تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتری و افزایش فروش شما دارد.
مواردی که در زیر به آنها اشاره می شود با اینکه بسیار کم اهمیت به نظر می رسند ولی باید بدانید که تاثیری که برروی مخاطب شما می گذارد شکفت انگیز است.
سعی کنید این ۱۴ نکته کلیدی را در کسب و کار و ظاهر خود رعایت کنید تا از نتایج آن شکفت زده شوید.

 

۱-متفاوت بودن:

در کسب و کارتان حتما متفاوت و حرفه ای باشید.
شما می توانید با داشتن رفتار متفاوت و حرفه ای تمایز ویژه ای ر ا بار قبایتان ایجاد کنید.

 

۲-آراستگی ظاهرمحیط:

حفظ ظاهر آراسته و تمیزی محلی که مشتریان در آن وارد میشوند باید بسیار مورد توجه قرار گیرد ظاهر آراسته و تمیزی محل کار شما تشویش های درونی مشتری را کم می کند
و تشویش جای خود را به آرامش و احساس رضایت خواهد داد.

 

۳-آرامش محیط:

تما م تلاش خود را بکنید که محیطی که مشتری در آنجا رفت وآمد دارد محیطی آرام و تمیز باشد

 

۴-آراستگی ظاهر خودتان:

به ظاهر خودتان توجه کنید.ظاهر شما روی برداشت اولیه مشتری از شما بسیار تاثیر خواهد داشت سعی کنید

۵-لباس مناسب:

لباس فرم مرتب داشته باشید و پوشش مناسب کسب و کار خود را تهیه کنید

۶-رنگ لباس:

از رنگهای رسمی در پوشش خود استفاده کنید.

۷-آرایش سرو صورت:

آرایش سر و صورت شما متعارف باشد ،به صورت رسمی موهای خود را درست کنید
این موضوع مخصوصا برای خانمها باید مورد توجه قرار گیرد.

۸-کفش شما:

کفشهای تمیز به پا کنید.کفشهای شما باید رسمی و تمیز باشد این موضوع بسیار اهمیت دارد
شما معمولا در برخورد اول همیشه براندازی به کفشهای دیگران می کنید.کفشهای تمیز نشان دهند ه حرفه ای بودن شماست

۹-زیور آلات :

از زیور آلات استفاده نکنید.حتما در دستتان ساعت داشته باشید چون نشان دهنده وقت شناسی شما است.
زیور الات هم در حد متعارف مثلا حلقه نامزد استفاده شود.

 

Increase your sales1
Increase your sales1

۱۰-سلام کردن:

درسلام کردن سعی کنید پیش قدم شوید و جواب سلام را به گرمی پاسخ دهید .
سلام کردن نشانه ادب و نزاکت شماست.باید به گرمی از مشتریانتان استقبال کنید و کاملابا انرژی خوش آمد بگویید

۱۱-احوال پرسی:

سعی کنید با مشتریانتان احوالپرسی کنید.به آنها احترام بگذارید و درصورت امکان در حضور آنها بایستید.

۱۲-لبخند زدن:

لبخند بزنید و رفتار دوستانه از خود نشان دهید.به مشتریان تعارف کنید که روی صندلی بنشینند.

۱۳-به خاطر سپاری نام مشتریان:

اگر مشتریانتا ن را می شناسید سعی کنید نام آنها را صدا بزنید.وبا بکار بردن نام آنها احوالپرسی کنید .
نشان دهید که شما به مشترینتان احترام قایل می شوید و حس خوب به مشتری دست می دهد.

۱۴-صدا زدن نام مشتری:

برای صدا کردن افراد سعی کنید از کلمات جناب آقای و یا سرکار خانم استفاده کنید
این کلمات بهترین کلماتی هستند که می توانید استفاده کنید والفاظ دیگراز قبیل حاج آقا و حاج خانم و داداش استفاده نکنید.

جمع بندی:

رعایت نکات کوچکی که در بالا گفته شد شما را از رقبایتان بسیار متمایز می کند.
سعی کنید ۱۴ مورد گفته شده را همیشه در کسب و کار و رفتارتان رعایت کنید.
مطمن باشید از نتایج بدست آمده شگفت زده می شوید.

دیدن این مقاله را از دست ندهید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo